20 dagar kvar till julafton..

... och jag har ingen julkänsla whatsoever, men de kan vara för att vi inte julpyntar hemma. Varken jag eller Peter är särskilt mycket för julen. Snön har dock kommit och den har snöat nästan konstant i 2 dagar. Blää, kallt och äckligt, fast ändå så fint på nåt sätt.
 
Tänkte visa er lite bilder som jag tagit sen sist jag skrev.
 
1. Igår var de 10 månader sen min mormor gick bort
2. Mina akrylnaglar som jag gjorde i torsdags förra veckan
3. En bok jag läser, rekommenderar den verkligen, är verklighetsbaserad!
4. Fredagens middag blev tacos
5. Lilla jag
6. Ett roligt skämt, hihi
7. Jag & Peter
8. Lite ego får man vara ibland
9. Jag, vid mormor & morfars grav <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0