When you want something you've never had, you have to do something you've never done

Hej!

Tro de eller ej men jag har faktiskt pallrat mig till stan idag. Kände att jag var tvungen att få de gjort så jag slipper ha dåligt samvete för de senare. Sen har jag ju faktiskt skjutit upp de av ren lathet hur länge som helst nu. Jag menar jag behövde bara ta mig in för att skriva på ett jävla papper, hur lat får man vara? Hahahaha!!

Annars idag har jag diskat och pratat med Linn. Tvn har givetvis oxå vart igång men de visar ta mig tusan inget bra längre! Skittråkigt!

Peter är på väg hem från jobbet nu så jag ska väl snart börja med maten! Ibland känner jag mig som en desperat hemmafru! Jag städar, diskar, lagar mat och tvättar! Fattas bara att uppfostra barn med ;) men de får allt vänta!

Nej nu ska jag ringa Peter och kolla hur långt han har kommit!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0