Torsdag 26 April 2012

Godmorgon!

Ska alldeles strax cykla mot jobbet. Jobbar mellan 9:45 - 17 och sen ska jag hem o laga mat eller iaf äta ;)
Är ledig imorgon och hela helgen så jag ska passa på att ta igen all sömn jag har förlorat. Jobbar ju hela tiden nästa, absolut inget klagomål, tvärtom! Men sova måste man :p

Annars händer inte så mycket... Sover och äter och myser med Peter är de ända jag gör om jag inte jobbar och livet rullar på. Fick min första lön igår och de kändes bra, var inne på banken och aktiverade mitt konto och dosa med, hoppas jag får kortet på fredag, sen ska jag på möte på banken på tisdag innan jobbet, så min kort går att använda.

Nu blir de att kolla på de sista av Vakna med the voice och sen ska jag cykla till jobbet!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0