Torsdag 12 April 2012

Detta är faktiskt inte riktat mot någon. Just my own silly thougths...

Lik många andra gör jag saker som ger mig dåligt samvete. Säger kanske dumma saker utan att tänka mig för. Jag vet inte varför men på senaste tiden har jag börjat be om ursäkt för allt, till slut känns de inte som om ordet/orden har någon betydelse. Men varför säga nåt man inte menar? Alla har vi vart där. Man kanske har en dålig dag & låter de går ut över fel människor och ja de är fel men när slutar orden ha betydelse? Är de när man har sagt de för många gånger eller är de när man inser att man faktiskt inte vet vad de betyder? Egentligen? Man kan säga samma ord flera gånger men de finns väl olika betydelser ändå? Förstår ni hur jag menar?

Återkommer med fler tankar


Kommentarer
Postat av: sanne

Först när man slutar mena vad man säger försvinner betydelsen :)

2012-04-12 @ 19:36:18
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0