Tisdag 17 April 2012

Hejsan!

Fan vad arg jag är på mig själv. Har lyckats paja min mobil. Skulle lägga den i jackan men tappade den på mattan hemma hos svärmor igår o när jag ska plocka upp den så är hela skärmen lös, så nu kommer jag in på den då den inte reagerar på touchen.. Men jag ska fixa de idag. Svärmor kommer o hämtar mig vid 13 så då ska vi åka o fixa den och jag hoppas fan de kan hjälpa mig! Känner mig helt efterbliven utan den! Har ju allt, verkligen ALLT där i!

Så pga allt detta så blev jag skitsur på mig själv och gick o la mig arg o ledsen igår och de sitter kvar idag känner jag! Not good men jag hoppas de går över.

Well well, jag får ju hoppas på de bästa iaf!



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0