Onsdag kväll med min kärlek!

God kväll på er :)
Ligger i soffan och kollar på när Peter spelar xbox. Var egentligen meningen att vi skulle turas om men jag dör bara hela tiden så de blev att han tog över helt, hahaha! Så kan de gå ;)

Imorgon är de torsdag, vilket innebär att vi får besök av Joakim, Peters systerson. Han ska vara här till på lördag och som alla andra så är Peter ledig på fredag så då blir de möjligtvis stan ett par timmar och på lördag tänkte vi sticka till badhuset :) sounds like fun, huh?

Ser att klockan börjar bli mycket så snart blir de sängen, iaf för min del! Imorgon innan Joakim kommer ska jag fixa lite här hemma. Finns inte så mycket men de finns ju alltid något eller hur?

Nej nu ska jag ta kontrollen från Peter så jag kan få spela en stund, sen är de dags för sängen!

Hörs imorgon!
xoxo

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2374713/images/2012/pic_196966126.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2374713/images/2012/pic_196966145.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0