Måndag 16 April 2012

Hej!

Sitter i skrivande stund och tittar på Sjuende Himlen. Vet inte hur länge de har sänts på tv och hur många gånger jag har sett varje program. Kommer ihåg att mamma alltid kollade på det, och många andra program, när jag och mina syskon var små. Så på ett sätt kan man väl säga att jag är uppväxt med de. Tycker dock att de är lite tragiskt att när avsnitten tar slut så börjar de om från början igen..

Idag har jag ingen lust till nåt alls. Har en jobbig känsla i kroppen. Jag vet vad de beror på men de är för personligt för att ens skriva om det. Jag hoppas bara på de bästa!

Annars då? jag hade behövt sticka in till stan men jag pallar verkligen inte.. Sen ska jag väl diska som vanligt...
Usch vilket negativt inlägg detta blev..

Ta hand om er, xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0