“Change your thoughts, and you change your world”

Som alla vet finns de tankar, bra som dåliga. Har man en bra dag blir de automatiskt positiva tankar och tvärtom. De sägs ju att man ska tänka sig för innan man yttrar sig om saker och ting men de kommer alltid finnsn folk i vår omgivning som säger vad de tycker och tänker (inget fel i de) utan att tänka på konsekvenser för det de har sagt.

Jag var sån innan men jag har på ett eller annat sätt alltid sagt vad jag tycker och tänker, men jag har oxå fått betala för de och med de  har jag lärt mig att man inte alltid ska säga sin mening, även om man har rätt till de. Förstår ni hur jag menar?

Ni kanske inte alls förstår egentligen, då jag själv märker hur dumt detta inlägg kommer att bli, men nu är jag insatt i min egna lilla värld och jag behöver dela med mig!

Och livet då? Vad har de för mening? Om man tänker efter så går allt på rutin, vare sig man vill eller inte. Man äter, sover, är med vänner, myser med killen/tjejen, reser, bråkar osv. Rutiner kan visst vara både bra och dåligt och jag har fått för mig att det var någon som inte alls tycker om rutiner, att göra samma saker varje dag, men som sagt, det gör man utan att man kanske tänker på de.

Nu känns de som jag bara babblar en massa och denna texten har säkert ingen sammanhållning alls, men så är de ibland då tankarna bara sticker iväg helt oförberett!



Tänkte oxå kolla med er som läser min blogg, vad ni tycker om en frågestund?!
Vill inte ha en utan att någon kommenterar... Känns lite småfail om ingen frågar nåt liksom ;)

Hoppas ni fattar alla mina tröga tankar nu och kan förstå vad jag menar med de jag har skrivit!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0