3 April 2012

Vill bara säga att jag ska sluta be om ursäkt för den urusla uppdateringen då de knappt kommer bli någon bättring på den fronten ändå. Har fått lite inspiration att skriva av mig nu så ni får helt enkelt nöja er när jag väl skriver. Om de ens finns några av er kvar här!

Anyhow, idag är de 2 månader sen min älskade mormor lämnade oss, vissa dagar är värre än andra. Så kommer de väl alltid att vara, vare sig man vill eller inte. Jag har sen dess tänkt mycket på både livet och döden och allt vad de innebär och jag kan villigt erkänna att jag är livrädd för döden. Tyvärr är de en del av livet och den vägen ska vi alla vandra, men vart tar vi vägen när vi lämnat jorden? Tror ni på ett liv efter döden? Andar? Har ni sett några?

Jag drömde om mormor inatt. På något sätt känns de som man träffar dom och pratar med dom.
Iallafall så berättade jag allt för mormor som har hänt sen vi pratade sist, då levde hon. Jag berättade om mitt jobb som jag fått och allt annat och minns från drömmen att hon sa att hon är jättestolt över mig. Det kändes så verkligt och jag ville verkligen inte vakna upp från den drömmen! Det kändes ju ändå bra att "prata" med henne och få höra att hon är stolt över mig glädjer mig mer än ord kan beskriva.

Nog om mormor nu.




Ja, jag har fått ett jobb med! Timanställning dock, men bättre än inget alls, right?
Sitter mest i kassan och jag älskar det! All personal är riktiga pärlor och det är verkligen teamwork på hög nivå där! Oj, glämde ju nästan att nämna var jag jobbar!
ÖoB jobbar jag på. Och som sagt jag fullkomligt älskar det!

Nej, dags för frukost!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0