We're so busy watching out for what's just ahead of us that we don't take time to enjoy where we are.

Har haft en konstig dag.. Började dagen med att ringa o sjukanmäla mig pga höften! Kunde knappt sova då jag har ont på min "sovsida". Ser kanske inte så illa ut men de syns mer irl. 


Imorgon blir de att gå upp tidigt, har möte kl 08 på legot, vet inte om jag ska hem efter de eller om jag ska jobba, får se helt enkelt. 

Angående de som jag skrev om akuten innan så var jag där med min näsa. Har under många år haft problem med att blöda litervis med blod. Jag har bränt en gång innan men de blev aldrig bra så brände igen. Kändes ingenting men jag varändå sjuuukt nervös. Jag hatar alla läkare som finns, även om de är jättesnälla o så, så blir jag så nervös och får ont i magen. Jag har aldrig åkt själv till en läkare, inte ens tandläkare! Har alltid haft någon med mig pga min skräck men nu va de bara att bita ihopa och göra de bästa av situationen och jag klarade de! *happyface* 

Har precis tagit ur bomullstussen jag fick på sjukhuset :) skönt att kunna andas igen :)
Nu är de snart dags för sängen!  

Godnatt! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0