To the world you may be one person, but to one person you may be the world ♥

Denna dagen började inte bra, då jag försov mig så jag vaknade 09:05. Jag flög upp ur sängen, ringde Pernilla (en kollega) och sa att jag hade försovit mig. Hon va snäll och sa till min chef de :) Drog på mig kläderna, borstade håret & tänderna sen var de bara att cykla till Hjärtebacke, där jag mötte upp de andra.
Jag har inte lugnat ner mig riktigt än så jag lär vara stressad hela dagen.

Ikväll blir de badhuset med ett par vänner. Jag hoppas jag kan slappna av då :) Lägga mig i bubbelpoole och slappna av till 1000. Sen tänkte jag göra ansiktsmask och sånt när vi kommer hem, lite beroende på vad klockan är.

Har ett jobbpass till om en timme men jag känner inte alls för de! Vill ligga i sängen och gråta egentligen. Bara igår hade jag tre ångestattacker. Idag har jag inte haft någon, inte än iaf! Hoppas verkligen jag slipper skiten!

Hörs sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0