Sjuklingen själv!




Har varit hemma från jobbet hela veckan, då jag har varit riktig förkyld, men jag planerar nu att åka och jobba igen på måndag. Känner att jag är tillräckligt frisk för de. Har en hosta som gör att jag nästan hostar ut lungorna men jag äterhalstabletter till magen säger till ;)
Näsan har runnit och huvudet har varit tungt men de har mestadels gått över.
Så på måndag ska jag tillbaka till mina underbara kollegor! :)

Nu är de helg och jag har ingen aning om vad som kommer att hända. Peter jobbar över lite, då vi ska sälja Audin & fyrhjulingen så han kommer hem om ca 2-3 timmar. Sen ska vi åka och handla, mer än så vet jag inte. Men de återstår att se!

Ha en underbar helg!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0