Måndagmorgon!

Godmorgon mina fina :)

Har precis klämt i mig en macka, bokstavligt talat! Tycker inte om att äta tidigt på morgonen men har fått tips pav en kollega att de faktiskt är jätteviktigt, av olika anledningar.

Har er helg varit bra? Min helg har varit awesome med lite irritation ;) men de gick över snabbt. Har varit inne i stan och snackat lite skit med ett par vänner, käkat på donken och sen har vi bara tagit de lugnt hela helgen. Sovit länge och kollat på film och bara myst :) Igår var jag nog inte riktigt som jag borde vara... hahaha! Jag var busig från de jag vaknade tills jag somnade, och jag fick med mig peter så vi gick bara runt och skrattade och busade hela dagen igår. Love those days! ♥

Dock har jag inte pratat med mamma på hela helgen, vilket är jättelänge för oss/mig, då vi annars brukar prata flera gånger/dag! Anledningen till detta är för att honhar glömt eller tappat bort sin mobilladdare så jag dör snart om jag inte får prata med henne! JAG HAR MAMMAABSTINENS!!!! Hahaha, hon ringde nu! :D

Nu ska jag dra o jobba. Så vi hörs senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0