Information

1. Ditt favoritflicknamn? Jag älskar namnen Melissa & Melody :)
2. Ditt favoritpojknamn? Charlie :)
3. Vilken hårfärg är finast på killar? Spelar ingen roll :)
4. Hur gammal var du när du fick din första kyss? 13-14 tror jag ;)
5. Har du någonsin legat på sjukhus? Ja
6. Drömjobb? Något inom butik eller inom vården
7. Harry Potter eller Twilight? OJ! Älskar bägge två! :))
8. Vad luktar du? Inget just nu
9. Vad skulle du hetat om du inte hette ditt nuvarande namn? Om jag hade blivit en pojke så hade jag hetat Kristoffer men vet inte om de inte hade blivit Madelen
10. Vad gör du om 10 år? Har barn med min Peter förhoppningsvis, hus och jobb :)
11. Har du någonsin ätit djurmat? Nej
12. Berätta en historia om ett av dina ärr? vilket av dom?
13. Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 25
14. Finns det en låt du börjar skratta åt varje gång du hör? Inte vad jag vet just nu, hahahha!
15. Vem är din favorit artist? Christina Aguilera, Chris Medina är de jag kommer ihåg nu :))
16. Tror du på spöken? Ohja!
17. Vilka är dina favoritflingor? Rispuffar & kalaspuffar :))
18. Vilken superkraft skulle du vilja ha? skulle vilja vara tankeläsare!
19. Vad är nackdelen med dina djur? Finns inga nackdelar med dom ♥
20. Skulle du kunna träffa dina läsare? Ja!
21. När drack du senast alkohol och vad drack du? Häromdagen, smakade bara! Hallon & Stjärnfruktscider
22. Beskriv en perfekt pizza? äter typ bara sallader eller rullar på pizzerior :)
23. Vilken är din favorit Disneyfilm? Alla!
24. Vad gör du när ingen ser?  Sover ;) eller smygäter ;)
25. I vilka städer har du bott? Städer är de väl inte direkt men jag har bott i Lindome, Hällsåker, Kållered, Herrljunga, Knislinge, Sibbhult, Hanaskog & nu bor jag i Kristianstad :)
26. Vart vill du bo?  Där min kärlek är ♥
27. Favortserie? OTH, OC, Gossips Girl, The L word.. m.fl
28. Ett favoritklipp som finns på Youtube? är knappt där inne!
29. Säg en kändis du vill dejta? Channing tatum :)
30. Vad luktar det där du är just nu? Kaffe, ska baka chokladbollar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0