Har fått dille på listor så varsågod!

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen, är ensam hemma
Vem fick du senaste sms av? Bella
Vem tänker du på nu? Mami ♥
Vem pratade du senast i telefon med? Peter ♥
Vems hus var du senast i? Pappas
Vem önskar du var med dig nu? Peter
Vem är din favoritsläkting? Min mormor.

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Maxi, hahaha!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gekås
Var åkte du senast bil? Affären tror jag


VAD

Vad åt du senast? Macka
Vad drack du senast? Apelsinsaft
Vad är det för färg på dina byxor? Svart
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt lypsyl
Vad har du på fötterna? Tofflor
Vad är din favorit färg? Rosa
Vilken film såg du senast? Thor
Vad hör du just nu? Tvn

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ehja!
Hånglat på en bio? Klart jag har
Hånglat i skogen? Aa
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Aaa :p
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Jajemen!
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Nja..
Stulit pengar från en kompis? Nej, faktiskt inte
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Ehja
Smugit ur ditt hus? När jag var mindre, haha.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? Yep.
Älskar eller saknar någon nu? Ja ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0