Dagens

Dagens humör: Är på rätt bra humör, men de hade vart bättre om min förkylning hade gett sig.
Dagens mående: Är som sagt förkyld med ont i halsen och illamäende, så de kan ni nog räkna ut själva ;)
Dagens borde: Diska och laga mat
Dagens frisyr: En knut på huvudet
Dagens smink: Ingenting
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, tofflor, linne och en tjocktröja 
Dagens planer: Diska och laga mat 
Dagens materiella vill ha: Inget för tillfället 
Dagens fundering: Inget, tror jag..
Dagens beroende: Peter ♥ 
Dagens tråkigaste: Vädret! Regnar och är allmänt deppigt :( 
Dagens längtan: Mamma & resten av min familj! ♥
Dagens superlängtan: Jörgen & alla mina fina vänner! ♥
Dagens tidning: Ingen
Dagens låt: What are the words - Chris Medina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0