A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words ♥

Hejsan!

Är hemma från jobbet idag. Råkade ut för en olycka igår. Cyklade omkull och landade på höften och skrapade upp ena handen. Har jätteont men de går väl över?

Igår satt jag sökte lite jobb till mig. Blev irriterad då inget funkade som jag ville och till slut blev jag irriterade att de sas saker som sårar mer än de borde. Saker som sas till mig som du vet att jag tar åt mig av och de gör mig ledsen och de vet du.. Förstår inte varför du säger dom om du vet att jag blir ledsen. Går jag min väg för att jag blir ledsen av dina ord så får jag höra hur trög och dum jag är och de är mig ännu mer ledsen än innan. Sometimes I just want to leave even if I know I will never survive without you! ♥

You make me smile and be sad at the same time ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0