26 september 2011

Hej på er! Hur är de med er? Vet inte varför jag frågar för jag får ju aldrig nåt svar ändå.. :( Med mig är de iaf bra fast jag är sjukt trött pga dålig sömn inatt. Men ska försöka hålla mig vaken ett tag till. Lär nog somna gott inatt, hoppas jag iaf! Det gör sjukt ont i mig att du inte bryr dig tillräckligt mycket för att ge mig mer än tre klappar o ett "förlåt". Sedan trodde du att allt var OK igen? Men guess what? Jag är inte OK! Efter vad som hände så har jag sjukt ont och att du inte visar att du bryr gör ännu mera ont. Men jag borde vara van, eller? Det ända jag vet nu, är att du aldrig kommer kunna visa ditt rätta jag, fullt ut! And Its sad för jag älskar dig! Men hur kan man älska någon så mycket som jag älskar dig om du aldrig kommer kunna visa vad du känner till 10000000 %? Det är typ omöjligt men jag vill aldrig förlora dig för då kan jag lika väl ge upp allt jag någonsin har haft för jag kommer aldrig lämna dig, du är allt och det vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0