23 September 2011



Heeej :)

Kom hem från ett uppdrag för ca en timme sen och har precis ätit två mackor till lunch. Nu sitter jag och kollar på Hem till gården. Finns tyvärr inget annat just nu så får dras med de, hihi ;)
Har ett till uppdrag inne i stan nu kl 14 så fram tills dess ska jag bara ta de lugnt. Efter uppdraget, ska jag hem och förbereda tvätten och sen börjar min tvättid kl 17-21. Peter skulle egentligen ha tvättat men han är tvungen att jobba över idag så jag  vet inte riktigt när han kommer hem :( Men jag lär ju vara sysselsatt iaf :)
Blir tacos till middag så fort Peter kommer hem oxå :) Om jag inte äter innan honom då han kan komma sent på kvällen.

För övrigt mår jag sjukt bra! Känner verkligen att allt kommer att ordna sig och jag kommer få ett jobb så småningom. Ska söka jävlari nu och jaga de som fan för att visa att jag både vill och kan! Love life! ♥

Annars saknar jag mamma ♥ min bästa vän som jag alltid kan ringa, vad klockan än är och vad hon än gör, så vet jag att jag aldrig stör ♥ hon släpper alltid allt för att lyssna på mig och det är alltid hon som får mig på bättre humör och tankar när de än behövs ♥ Älskar min fina mamma ♥



Jag älskar min mamma mest av allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0