Svar på 40 knepiga frågor:

1) Hämta din iPod, tryck på shuffle och säg de tre första låtarna som kommer fram.
Taylor swift - Mine
Linkin Park - Crawling
Miley Curys - When I look at you
2) Om du fick chansen att möta vem som helst, även omöjliga, vem hade det då varit?
Jörgen hade varit en av dom. Annars min morfar, hann aldrig träffa honom. Och Jeanette!
3) Ta boken som ligger närmast dig, bläddra till sidan 23 och skriv ner rad 17- " Att maneterna kommer till stan på fredagarna."
4) Säg något du tänker på flera gånger varje timma?
Peter, mamma, emma och en massa andra :)
5) Vad står det i ditt senaste SMS i inkorgen?
Snart
6) Sover du naken eller i pyjamas?
Naket
7) Vad är du bra på?
Är bra på att intiativ o skratta
8) Har någon sagt “för alltid vi” till dig och sedan lämnat dig?
Nej, inte vad jag kan komma på.
9) Gillar du Red Bull?
Ja då! Love it!
10) Tänk tillbaka på början av år 2011. Träffar du fortfarande samma personer?
Några stycken har på något sätt alltid funnits där, medan andra har funnits där och försvunnit. Men de som betyder mest är kvar och kommer alltid finnas kvar ♥
11) Har du någon konstig fobi?
Grodor, spindlar, råttor och en massa andra äckliga kryp!
12) Skulle dina föräldrar bli arga om du inledde ett förhållande?
Hahaha, nej. Och hade det varit så, så har dom ändå inte så mycket att säga till om. ^^,
13) Föredrar du att vara framför eller bakom kameran?
Både och faktiskt! :)
14) Tror du på karma?
Ibland
15) När skrattade du senast så du fick ont I magen?
Förra veckan :) Jag o mammapratade med varann och båda hade en flumdag och då kan de sluta hur som helst, hahaha! :)
16) Någonting är fel. Första killen du berättar dramat för?
Peter ♥
17) Första tjejen du berättar dramat för?
Mamma. ♥
18) Finns det någon som ogillar dig pga någonting riktigt dumt du har gjort?
Det gör de säkert, men jag slösar helst inte min tid eller energi på såna. Dem betyder nada för mig!
19) Är du arg på någon, varför?
Nej, inte just nu!
20) Vad hindrar dig från att satsa på killen du är kär i?
Jag är så kär man bara kan bli och han är min, bara min! ♥
21) Vilken är din absoluta favoritlåt?
Oj! Det finns alldeles för många men just nu är de Chris Medina - what are the words och min o Peters låt. Dock vet ja inte vem som sjunger den eller vad den heter ;) Good job! (Y)
22) Vad har du fortfarande som tillhör ditt ex?
Nej, he´s out of my life and so is his stuff! ;)
23) Kan du helt ärligt säga att du sovit över hos en kille och bara sovit?
Haha, ja det klart.
24) Har du någonsin varit otrogen ?
Japp, men inte mot stoffe eller peter...
25) Beter du dig annorlunda när du umgås med den du gillar?
Nja, enda skillnaden är väl att jag är lite mer fnittrig :) 
26) Vilka kan du berätta precis ALLT för?
Mamma & Peter ♥
27) Är du nöjd med att vara människan du är?
Både ja & nej!
28) Vilket ljud hatar/älskar du?
Kommer inte på några nu!  
29) Gillar du lukten av bensin?
Ja, love it!
30) Har du några smeknamn?
Mini, Madde, Madelen, Hjärtat, Älskling!
31) Kan du döda insekter?
Ja, de har jag inga problem med!
32) Har det någonsin spridits ut rykten om dig, hur reagerar du på det?
Ja då, vem har inte fått de? Hur jag reagerar? När jag får höra själva ryktet, blir jag arg och ledsen och vill typ slå ihjäl idioten som ens kom på ryktet, men efter ett tag slutar jaag bry mig. Har komit på att de inte är någon idé att slösa tid eller energi på såna idioter! 
33) Har du några knep för att få den du gillar?
Nej. Man får ju bara vara sig själv, låtsas man vara någon annan sticker ju den man gillar åt andra hållet när den ser vem man är egentligen är.
34) Tänk dig in i det här. Du är på väg till jobbet, och ser en hund som håller på att drunkna i en sjö. Din chef har sagt till dig att du måste komma i tid till jobbet annars får du sparken, vad gör du?
Räddar hunden! Utan tvekan!
35) Om du skulle få en gratis flygbiljett till vart som helst i världen, vart hade du åkt då?
New york!
36) Om du kan radera en hemsk upplevelse från ditt minne, vilken hade det då varit?
En massa men egentligen är de en del av livet och allt jag har gått igenom har ändå skapat mig till den jag är idag. Och även om jag inte är nöjd med mig själv så vet jag att de finns människor nära mig som älskar mig för den jag är!
37) Säg en fråga du är rädd för att svara på ?
Det kan jag ju inte göra! Då svarar jag ju ändå på frågan jag inte vill svara på, haha :)
38) Är du söt?
Inte enligt mig, men många andra tycks tycka de.
39) Vem fick en puss senast?
Peter ♥
40) Säg ett tips?
Du kan aldrig vara någon annan än dig själv. Och de kommer alltid finnas folk omkring dig som vill förstöra o trycka ner dig. Slösa inte din tid på dom utan visa dem att du är bättre än dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0