Jag vill ha lördag!!!

Åååh, jag vet att de inte var längesen vi va på Gekås, (var där i maj med Peter och ett par vänner) men de är alltid kul med nya kläder o andra småsaker :) Tänkte ge bokhörnan en chans denna gången o se om jag hittar någon bra bok som vill åka med mig hem. Blir säkert en massa koftor och strmpor som är mysigt nu när de är kyligt ute. Åååh, jag vill åka nuuuuuuuuuuu! :D

Var på apoteket innan och köpte nässprayen, (som f.ö kostade 394 kr, dock var de 3 flaskor, but still!) fick lite ångest på vägen hem o jag känner fortfarande hur den är kvar. De ordnar sig väl så som allt annat gör.

Nu ska jag göra en äggmacka!
Hörs imorgon!

Puss, M! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0