28 Oktober 2011

Hej!

Hur är de? Med mig är allt ok. Är lite trött och har beslutsångest över en sak. Men mer om de senare!
Igår åkte jag hem till Johan & Johanna. Johanna är tjejen som gör mina naglar, skulle egentligen tagit bussen ut till fjälkinge och jag trodde att smsbiljetterna även funkade på regionsbussarna men jag hade fel, så de var bara att vända och ta första bussen hem igen. Efter ca en timme kom Johanna istället och hämtade mig och vi började med naglarna nästan med en gång när vi kom dit. Vid 17:30 kom Peter & Johan hem o började laga mat. Blev Peters pannbiffar (de är sjukt goda!) oxh vid ca 18 kom Sanne, Kjell och Agneta, som oxå skulle på middag hos Johan o Johanna. Maten var jättegod och alla var nöjda! Satte oss sedan ute i tvrummet och spelade Wordfeud mot varann, hahaha!

När jag o Peter kom hem var kl ca 21, satte oss i soffan o kollade på tv innan vi gick in o la oss i sängen för att sova. Somnade snabbare än vad jag brukar o jag har faktiskt sovit otroligt bra, fast jag har vaknat en massa gånger inatt!

Gick upp vid 10:30 och satte igång Lejonkungen, som jag lånade av Johanna igår! Jag fullkomligt älskar den filmen! Jag älskar Disney, överhuvudtaget! ♥





I eftermiddag kör vi mot Skånes Fagerhult för att fira Peters syster Marina som fyllde år häromdagen, sen sover vi över där tills imorgon och imorgon bitti kör vi mot Ullared & Gekås! :D ♥

Hörs nog imorgonkväll, efter vi har kommit hem från Ullared!
Puss, M! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0