21 Oktober 2011

Hej!

Nu är de fredag igen och jag har varit hemma hela vecka pga av smärta i öronen och en förkylning som inte vill ge med sig. Min mage har dock fått något i sig som den inte tycker om, vet inte vad men har sprungit på toa sen kl 12 typ. Inte kul alls!

Igår hade jag lite besök av en vän o hennes två barn. Var jättetrevligt, då vi inte har träffas på ett tag, men om de blir såsom vi har planerat så åker jag ner till dom 4-6 november :) Ska bli kul o se hur de bor :)
Annars har de inte hänt så mycket och kommer antagligen inte göra de i helgen heller. Blir kanske en runda in till stan om en stund, om min mage vill ge med sig. Har druckit avslagen cola o de brukar hjälpa, så jag hoppas på de bästa!

Ha en fin helg, Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0