Sårad

Att man kan bli så sårad av kärleken..
Att man kan älska någon så mycket..
Att man skulle kunna göra precis vad som helst för den man älskar..
Att man utan tvekan hade dött för att du skulle kunna få leva vidare..

Detta är nästan hemskt men samtidigt är detta precis mina känslor..
Jag är sårad.. Sårad av att du inte visar dina känslor fullt ut..
Fast du säger att du gör de..

Men jag vet med mig att du är rädd för att bli sårad,
precis som jag, då du har blivit det innan..
Det är fel att tänka att det är mig det är fel på..
Men samtidigt går det inte att slå bort den tanken..

Du är det mest fantasika som finns,
Även om det finns stunder jag skulle kunna döda dig..
Du är den som älskar mig för den jag är,
Även om du säger till mig när jag gör fel o ber mig ändra på det..
Du är min värld, mitt ljus, mitt allt,
Även om jag blir så förbannad på dig ibland att jag bara vill lämna dig
för att sedan se hur du kommer reagera..

Ibland undrar jag vad som hade hänt om du kommer hem från jobbet en dag o sedan upptäcker att inga av mina saker är kvar.. Hade du börjat gråta då? Undrat vad du hade gjort för fel? Ringt mig men utan resultat?

Jag vet att de kanske är sjukt att tänka så men jag vill bara veta om du skulle sakna mig om jag inte längre fanns kvar här. Om du hade bett mig komma tillbaka.. Ibland känns det bara som om du tar allting förgivet o det känns hemskt att ens känna såhär..

Men detta är hur jag känner o jag behöver få ut de..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0