Promenad med Frida

God Eftermiddag!

Kom hem för en stund sen efter en promenad med Frida :)
Vi gick och pratade om allt från jobb till kompisar och skrattade en del :)
Frida är mysig :) hihi ;p
Gick hem till mig för att dricka och försökte installera mitt Sims men det gick inte :(
Men kom på att jag har Sims till xbox så sitter och spelar de samtdigt som jag skriver här :p

Det va verkligen skönt att komma ut, inte ofta jag gör det själv men jag älskar att göra det tillsammans med en vän eller två :)

Helgen är här och vi har planer på att gå på bio imon. Ska se Pirates of Carribean 4. Har hört en del delade åsikter om den så jag vågar inte hoppas på för mycket :( 

Dags att spela vidare nu :) 


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, du är för go :)

2011-05-25 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0