Helt slut!

Nu är jag verkligen helt sluuuut! Va meningen att jag bara skulle diska o plocka lite men efter det så fick jag världens städryck och har nu dammsuga, dammtorkat, moppat golven och städat toan. Så nu blir det soffan resten av denna kväll.

Just sitter jag och Peter på varsin ända av soffan - han spelar xbox och jag sitter här, haha!




Jag och min pudding.. ;p Bilden på han är tagen i lördags när vi vart på hans jobb och gjorde en bil :)
Ska snart hoppa in i duschen och sen ska förhoppningsvis min man göra lite mat.

Imorgon ska jag bara ta det lugnt och på onsdag ska jag tvätta mellan 10-13 sen kl 14 kommer en från tidningen City. Jag ska interjuvas ;) Men men, vi hörs!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0