en dag av vila

Kan med dåligt samvete säga att jag har inte gjort något idag. Eller jo det har jag ju men det ända jag har gjort är att jag har varit ute och gått med en kompis. Sen har jag förberett maten och nu ligger jag på soffan och vilar ryggen. Den gör verkligen sjukt ont imellanåt. Det stramar som fan ibland men jag har tagit en alvedon precis så jag hoppas inte smärtan är lika jobbig som den har vart idag. Hoppas verkligen detta går över snart. Om jag ska vara ärlig så ångrar jag mig som fan för läkaren sa att jag inte behövde ta bort den men jag va illa tvungen.. Hade jag vetat hur ont jag har nu så hade jag aldrig gjort det! Men nu ska jag fortsätta vila. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0