Dag 02 - Min första kärlek

Jag måste få erkänna att jag inte minns vem min första kärlek var.
Jag minns bara att man blev "ihop" med nån kille bara för den gillade en eller för att hans kompis va "ihop" med min kompis. Har iaf för mig att han hette Tony och vi gick i fjärde klass. Ingen sann kärlek med andra ord. Men min första riktiga kärlek var Jonas. När jag träffade han, var jag 15 och jag blev skitkär. Vi gjorde verkligen allt tillsammans och efter tio månader tillsammans, så gjorde han slut och jag grät halvt ihjäl mig. Sen flyttade vi till herrljunga och jag o Jonas tappade kontakten tills jag sprang in i han i Göteborg och då återfick vi kontakten. Han bodde då i lindome och mamma tyckte inte jag skulle träffa honom men de gjorde jag i smyg o vi blev tillsammans igen. Utan mammas tillåtelse.. Träffades i smyg ett tag och när han fick egen lägenhet så bodde jag hos han så ofta jag kunde, även om de var långt att åka. (Hans lägenhet låg i Mölndal). 

Allt som allt så har jag och Jonas vart tillsammans tre gånger. Första gången va ju helt klart den mest seriösa, iaf från min sida. Tyvärr är Jonas inte samma kille som jag en gång var jättekär i utan nu är han bara konstig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0