Dag 01 - Presentera mig själv



Mitt fullständiga namn är Madelen Sofia Louise Bergström. Är 23 år men ska strax fylla 24. Är född och uppvuxen utanför Göteborg i en liten håla kallad Lindome. Har flyttat runt en del. Har bott i kållered, hällesåker o herrljunga. Flyttade ner till Skåne för snart 6 år sedan o har inga planer på att återvända till Göteborg. Bor i Kristianstad tillsammans med min sambo Peter :) Här nere har jag bott i Sibbhult, Knislinge o Hanaskog. Trivs skitbra och jag måste faktiskt säga att jag älskar Skåne :)

Är arbetslös, men oxå delvis hemmafru ;)
De vill säga att jag lagar mat, diskar, tvättar och håller vår lägenhet i topptrim :)

Tack för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0