Åskoväder

Sitter hemma o är lite småskärrad.
Har börjat regna, blixtra o åska här som aldrig förr.
Jag har verkligen inga problem med blixtrarna men åskan skrämmer verkligen skiten ur mig :(

Har vart rädd för åska så länge jag kan minnas o de lär aldrig gå över känns de som :( Nu ska jag stänga av här o krypa upp i peters knä innan de är dags för sängen..
Hoppas verkligen inte detta oväder håller i sig inatt för då kommer jag aldrig kunna sova!
Godnatt, så hörs vi imon!

Puss ♥ Hej igen.. Ville bara tillägga att jag VET att det inte är åskan som är farlig.. Så korkad är jag inte även om ni kanske trodde de... Och jag vet fortfarande inte VARFÖR jag är rädd men nu är de så.. Stör de dig så behöver du inte kommentera för då kan du lika väl ge fan i att läsa...

Kommentarer
Postat av: MiaPIa

E ju inte ens "åskan(mullret) som e de farliga de e blixtarna som är det

2011-05-11 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0