29 Maj 2011

Söndag idag.. Tråkigt men sant :)

Helgen har gått fort men den har naturligtvis vart bra :)
Peter har inte jobbat nåt alls i helgen så vi har myst en massa :)
I fredags va vi inne i stan på kvällen, fikade på nattfiket Bajonetten, åkte hem strax innan 2 på natten ;p
Sov till 10, gick upp & gjorde vid oss för att åka in till stan. Handlade en morsdagpesent till svärmor och åt frukost på Trendi :) Fyndade lite på en loppis med :) Körde hem svärmor som vi träffade inne i stan och åkte hem och tog det lugnt en stund innan vi körde till svärmor igen.. Fick mat och träffade Johan, Marina, Mattias och barnen.  Käkade inte så mycket, då jag hade sjukt ont i magen men det va gott, det lilla jag åt ;)
Idag sov vi länge och vid 14:30 kom en kompis till Peter hit & de spelade fifa11, sen slappade vi lite framför "vad blir det för mat", blev hungriga och bestämde oss för att beställa hem mat. Blev kycklingsallad för mig och någon pizza till Peter. Nu har jag precis kommit ur duschen och snart är det Peters tur sen blir det nog sängen!



Godnatt, hörs imorrn!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0