27 Maj 2011

Godmorgon!

Uppe med tuppen efter att ha fått stänga av Peters alarm ett antal gånger på människan i stort sett vägrar att göra det själv ;) Nej, men jag är faktiskt relativt pigg men jag antar att det blir en liten powernap senare.

Fredag idag, vilket innebär helg och inget har vi planerat. Kanske blir en tur med fyrhjulingen om vädret tillåter det :) Sen på söndag ska han spela fifa med Boe så det blir en lugn helg.

Idag har jag inte mycket att göra... Ska vika klart tvätten och sen diska lite. Funderar på om jag ska ta en promenad med. Men vi får helt enkelt se hur det blir.

Färgade ju håret igår!

Före:



Efter:


Inte mycket till skillnad kanske men jag är sjukt nöjd! :D

Ha en fin dag, så hörs vi senare!

Puss ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0