25 Maj 2011

Denna dag har inte varit lik någon annan.

Iaf så gick jag upp vid 9,
satte mig o kollade på tv och förberedde tvätten,
då jag började tvätta mellan kl 10-13..
Detta menas med att du inte kommer in i tvättstugan innan kl 10 & efter kl 13.
12:55 kollar jag snabbt på klockan och tänker att jag ska gå ner om någon minut.
Innan detta hade jag ställt mitt alarm på 13:02 (då torktumlaren skulle vara klar).
Tänkte inte mer på det - tills mitt alarm går igång och jag inser att jag inte kommer åt mina kläder som är i tvättsugan! FAAAAAN!! Springer ner och försöker ändå, men förgäves!
Efter några minuter kommer ena grannen ner och säger att hon ska tvätta i samma tvättrum som mina kläder ligger i, så det blev en stor lättnad där! Herreguuud, vilken jävla tur jag har! Hahaha!!

Har även bakat rabarberpaj, som blev gudomligt god! :D

Interjuvn jag skulle ha haft idag blir imorgon istället :)
Wish me luck!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0