19 Maj 2011

Godkväll sötnosar!

Sitter ensam hemma och kollar på Herr&Fru :) Är rätt kul program faktiskt :)
Peter är på jobbet och grillar med sina jobbakompisar. En kompis kör hem honom sen då han har valt att dricka lite :) Rätt skönt att ha tvn för sig själv men samtidigt saknar jag han, men de behövs :)

Har faktiskt inte haft liika ont i ryggen idag. Bara tagit en alvedon men jag känner hur de läker där bak, så jag hoppas dagarna till de ska ta bort stygnen går fort! Dock kommer min solbränna bli lidande då jag måste ha ett plåster på ärret å inte ha det i direkt solljus.

Har vart sugen på en kvällspromenad men jag hatar att gå själv så det blev inget med de.. Dessutom börjar Grannfejden snart å det måste man ju kolla på :p

Nu ska jag kolla vidare på Herr&Fru , men vi hörs imon :)

Puss ♥


Bjuder på en rätt söt bild - om jag får säga det själv ;p
Den visar ju iaf mitt rätta jag ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0