10 Maj 2011

Hej!

Hur mår ni? Jag mår bra, tar de mest lugnt om dagarna och de är anledningen till den usla uppdateringen.
Det har inte hänt allt för mycket mer än att vi var o köpte en tvmöbel igår. 1800 kr fick vi ge för den :) Ska sätt a upp den ikväll så jag lovar att ta en bild då å slänga upp här :)

Va ju på arbetsinterjuv förra torsdagen, hade fortfarande inte hört något på fredagen veckan efter så jag ringde för att kolla hur de går men tydligen hade de inte hittat några då de inte passar de som har vart där på interjuv.. Hoppas verkligen jag passar! Jag måste ha detta jobbet! Vad ska jag annars få pengar ifrån? Vägrar leva på min underbara sambo! Det kommer inte på frågan liksom..



Men nu blir det att slappa lite innan jag ska tvätta kl 13.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0