Vart har alla snygga kläder tagit vägen?!

Jag är så j*vla irriterad! Känner bara hur jag vill skrika rakt ut, fast det kan jag inte med ;p
Jag hr velat shoppa kläder ett ganska bra tag nu, och imorgon hade jag tänkt att jag skulle göra detta. Själv eller inte, skiter i vilket! Fast jag absolut hatar att gå på stan själv! Och när jag ändå har datan så kollade jag runt på internet lite.. H&M har jag typ tröttnat på, dem har typ aldrig något att erbjuda längre, förutom typ underkläder och det har jag så det räcker o blir över! Hade tänkt köpa något festplagg fast jag inte festar så mycket, eller ja, typ ett sött linne man kan ha när man ska ut eller på middag hos någon. Men vart finns dessa plagg???

Kom på idén med att internet shoppa men det ville inte min kära sambo gå med på, lite därför jag är irriterad! Jag verkligen ÄLSKAR Gina Tricot men vi har den inte här i Kristianstad, vilket jag tycker dekan skaffa men ja, det är vad jag tycker! Blääää! Hade jag haft körkort hade jag fan kört till typ Malmö eller Helsingborg!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0