Sömnbrist

Som vanligt när jag ska upp tidigt dagen efter, så kan jag inte sova! Hur trött jag än är. Klockan är snart halv 2 och jag är fortfarande för pigg för att kunna sova.. Jag som ska till skolan imorgon. Om inte annat får jag ta det på torsdag. Imorgon ska jag iaf in till stan själv eller inte. Har iaf frågat Kina om hon ville träffas imorgon. Har inte träffat henne sen i november så its time for some of that! Har även fått tillåtelse att shoppa lite imorgon. 200 kr är bättre än inget. Är sugen på att färga håret men det får vänta, I need clothes! + att jag har lite kvar på mina presentkort från julas, så blir o köpa lite ansiktsmaskar imorgon. 

Soffan ni ser här under är vår blivande soffa. Köpte den idag men får hem den om ca 9 veckor! Så runt den 20 maj är den äntligen vår! Som jag längtar!! Vår ser precis likadan ut fast divanen och schälongen (?) byter plats :)
Jag älskar den alla redan! ♥ 


Funderar även på att köpa något liknande tvbänk som är nedanför. Själv tycker jag denna är sjukt snyggt då vi har vita väggar. Denna finns även i andra färger såsom vit o träfärgad om jag inte minns fel! 



Btw, så har min irritation lagt sig! Och jag mår bättre nu än innan. Peter o jag åt glass i sängen innan och pratade lite. I really, reeally love that man! ♥♥

Puss ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0