Misslyckad och gråtfärdig!

Det finns saker i livet jag aldrig skulle kunna göra, utmaningar jag aldrig skulle anta med rädsla för att något skulle kunna gå fel. Livet handlar om beslut och misstag, vare sig man vill eller inte. Alla gör misstag, hur bra och bäst man än är. Alla tar någon gång fel belsut, väljer fel väg och hamnar fel, i fel umgänge och i fel "värld".

Jag har alltid varit familjen klagomur. Vad jag än har gjort så har de alltid varit fel, även om min storasyster gjort likadant så är de älltid jag som har fått ta skiten. Jag antar att de är så, än idag! Alla är så jävla mycket bättre än mig att jag ibland inte tycker att jag förtjänar att finnas på denna jorden. Kallt, men sant!

I need a friend,
One I can always talk to,
One friend I can always trust and
I need you to make me feel better when I am sad...

Jag känner mig misslyckad, oönskad och jag är bara så jävla fel! Jag kan aldrig göra vad som är rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0