Konstant huvudvärk

Hej på er!

Undrar en sak, jag har haft konstant huvudvärk nu i 2-3 dagar..
Är de något jag borde kolla upp eller?
Dock spänner jag alltid ihop käkarna när jag sover,
vilket jag har hört kan leda till huvudvärk.
Funderar på o kolla upp om det finns bettskenor man kan köpa billigt.
Har för mig att en bekant har sagt att de finns att köpa på apoteket. 
Ska nog kolla upp de lite bättre.

Ja, annars då? 
Idag sov jag till 11:30 typ.
Skönt att sova ut fast vi la oss tidigt igår. 
Somnade med en gång typ :)
Oerhört skönt!
Har precis diskat och tänkte plugga lite,
 men någon av grannarna borrar så, 
det får vänta helt enkelt.


Detta är en bild som jag har tyckt om väldigt länge.
Den kommer från en skitbra serie, vet ni vilken o vem som målat den?



Så fina :)

Nu blir det att kolla på O.C!
TTYL ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

du kan inte köpa bettskena på apoteket eftersom man måste gjuta av sina egna tänder. bettskenan gjuter man hos tandläkaren och den kostar runt 3000 kr.. :)

2011-03-24 @ 17:06:10
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: madde

Okej, tack sanna! Dock har jag en bekant och hennes man köpte en på apoteket så men tack iaf :)

2011-03-24 @ 18:19:50
Postat av: sanna

är du verkligen säker på att det var en bettskena? för jag fick göra min hos tandläkaren... om det nu är så att du gnisslar/pressar med dina tänder när du sover ? för bettskenan är ju personlig och ska passa dina egna tänder.. tveksam till att det finns en "universalbettskena" .. hahah :D

2011-03-24 @ 20:36:12
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: sanna

är du verkligen säker på att det var en bettskena? för jag fick göra min hos tandläkaren... om det nu är så att du gnisslar/pressar med dina tänder när du sover ? för bettskenan är ju personlig och ska passa dina egna tänder.. tveksam till att det finns en "universalbettskena" .. hahah :D

2011-03-24 @ 20:37:02
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: Madde

Sanna, nej jag är inte säker på dedär med bettskenan. Det är bara något jag har hört. Dock tänkte jag kolla upp det bättre då jag inte är sugen på att punga ut 3000 kr för en sån OM det finns en billigare :)

2011-03-24 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0