Härlig måndag!

Hej på er!
Hoppas allt är bra, det är det med mig iaf!
Sitter och avnjuter en stund på balkongen, för först gången utan att frysa ihjäl.
Jag längtar verkligen tills värmen kommer på riktigt så man kan sitta här ute utan att ha en massa kläder på sig.
Dock har vi 6 grader här nu men jag längtar tills de står typ, 25-28 grader! Åh, sommaren måste fan komma snart!

Har besök av Linn, dock är hon på ett ärende nu så jag sitter och väntar på att hon ska komma tillbaka så vi kan fortsätta kolla på filmen "the last song" med Miley Cyrus. Har ni inte sett den, så se den! Dock har jag fått höra att det finns folk som har börjat gråta av den filmen.. Jag fattar inte varför.. Varför börjar dom gråta? I vilken del av filmen? Iaf så är den sjukt bra!

Linn har inte sett Burlesque heller men jag hittade inte den, annars hade vi lätt dett den istället! tycker mer o den än Mileys film.

Som ni kanske vet så har de hänt lite personal stuff i mitt liv, i större delen av mitt liv iaf. Men de som hände i somras är verkligen mer avskyvärt än allt de andra jag har gått igenom. Jag letar inte sympati eller liknande, jag vill bara försöka få er att förstå att även om livet är hårt och de sker saker som är så avskyvärda, så finns det alltid folk som stöttar dig och finns där för dig att lyssna. Du får aldrig glömma att du aldrig är ensam! Många tror att detta brott är OK. Detta är vardagsmat för andra oh kanske till med en del av livet! Jag inser mer o mer hur sjukt allt detta är och jag vill ALDRIG att detta ska hända igen! Ingen förtjänar det helvetet! Dock finns de mer sjuka människor än friska och vi kommer aldrig komma undan det. Tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0