En vecka utan matlagning ;)

Godkväll! Hoppas allt är lika bra med er, som det är med mig :) Idag är det torsdag vilket innebär att veckan snart är slut - igen! Det är sjukt vad det går fort, men jag klagar inte. Det betyder bara att värmen och sommaren snart är här :) Peter och jag har verkligen haft en slappevecka utan dess like. Iaf på matfronten. Har lagat mat 2 dagar denna veckan och det är nog inte lika bra som det låter. Har käkat pizza, mackor (då vi inte visste vad vi ville ha eller om vi vart hungriga), kinamat och idag blir det pizza igen. Eller jag ska ha en sallad så jag är lite nyttig ;) Som sagt så är helgen snart här och vad jag vet så har vi inget planerat mer än att han kanske ska jobba på lördag och sen har vi tvättid på söndagkväll så det blir ännu en lugn helg utan klagomål! :D Puss /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0