En dag på stan

Äntligen hemma igen!
Har vart vaken sen klockan 8 imorse för att möta upp Kina utanför ams.
Vi skulle ses där 10,50 men jag tog en tidigare buss då jag inte ville springa bort dit.
Väl där ser jag ingen Kina så jag messar henne och får reda på att hon 10 - 15 minuter sen!
Skitkul när de är så kallt ute som idag, men de gick relativt snabbt iaf.
Gick in och jag drog även tag i min handläggare o fick skriva på mitt nya beslut.

Sen gick vi mot stan o alla fina kläder ;)
Hittade en skitfiin bikini på Cubus men de va de ända,
tycker inte de har allt för att erbjuda längre, tyvärr!
Tror inte ni bryr er om vilka affärer vi va i,
men jag handlade iaf lite smink, en tröja o ett linne på hm
och 3 par örhängen på Ur & Penn :)
Är mycket nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0