Det finns inget värre än att ha negativa tankar!

Eller jo, klart de finns värre saker än negativa tankar!
Men de är alltid något som ska vara värre än något annat.

Jag förstår inte varför jag alltid trycker ner mig själv,
varför jag alltid tänker negativt,
varför jag inte tycker att jag förtjänar vissa saker!

Jag tar inget för givet, skulle aldrig göra de!
Men när jag mår skit, som nu,
så borde de finnas människor som vill att jag ska må bättre (?)

Jag har 1 person jag vet att jag alltid kan prata med!
1 person som svarar vare sig de är natt eller dag!
1 person som jag alltid kommer ha närmast mig!
1 person som jag kommer älska villkorslöst för resten av mitt liv!
Min mamma! ♥

♥ Min mamma betyder allt! ♥
♥ Hon har hjälpt mig mer än någon annan! ♥
♥ Hon finns som ingen annan! ♥
♥ Hon är min förebild! ♥

Ärligt talat 1 person till!

Min kärlek Peter! ♥♥

♥ Han får mig att skratta när ingen annan kan! ♥
♥ Han får mig att känna mig mer lycklig än jag vågat drömma om! ♥
♥ Han uppskattar mig! ♥
♥ Han älskar mig! ♥

♥ Madde ♥ Peter ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0