9 Mars 2011

Goddag på er!

Vaknade faktiskt tidigt idag, då jag har bestämt att jag behöver gå upp vid ca 9 på morgonen ist för att sova bort hela dagen som jag brukar göra annars. Va iaf uppe vid halv tio då jag pratade med Mamma innan jag gick upp, sen klädde jag på mig och gick till grannen och frågade om jag fick låna hennes hund Molle en stund. De vart otroligt skönt att komma ut å gå såpass tidigt på morgonen och Molle är ett bra och trevligt sällskap :) Vi var ute i ca en timme i solen och man kände verkligen hur den värmde en :) Skönt!
Nu känns de verkligen som om våren är här, efter en mycket lååååång vinter!

Imorgon är de den 10e mars, vilket innebär att jag o Peter firar ett år imorgon :D ♥♥ Love ♥♥

Ha en fin dag, mina vänner!

Puss ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0