8 Mars 2011

Godkväll, mina vänner!

Har som vanligt inte haft allt för mycket att göra på senaste tiden så de har inte hänt något särskilt alls faktiskt.
Idag däremot gick jag upp tidigt för att åka till skolan vid halv 8. Va i skolan till lite efter 10. Hann bara vara hemma i ca 2 timmar innan min vän Matilda kom på besök :) Sen åkte vi till Hanaskog där hon skulle tvätta sin bil, hade vi tänkt men de blev aldrig av då vi fikade ist ;) Hahaha!

Imorgon ska jag plugga på dagen, sen efter 16 ska vi åka och kolla på lite soffor på Mio. Såg på reklamen att de skulle ha något billigt där och som dessutom får plats i vårat vardagsrum. I och med att vårat vardagsrum är så konstigt byggt/planerat så blir de konstigt här med "vanliga" soffor.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder jag tog häromdagen.. Mina favoriter :

 

Här är några av dem - resten finns på Facebook!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0