2011-04-01

 
onsdag kl. 21:12 ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Känns som att det är dags att skaffa kontantkort och bara köpa linser när man behöver ha nya (; Och inte köpa grejer på kredit. Lyxfällan nästa! (;
    onsdag kl. 21:13 ·
  •  
    Karina Kina Åkesson Linserna va bara på 208 kr, & de ska jag fanimej unna mig!! Färgade linser, måste prova ju! Palla kontantkort, funkar inte när man är vuxen & ringer mycket tjaffs hit & dit ;) Lyxfällan kan dra sig i brallen, för vi klarar oss finnemang. Ska ju bara slänga pengar på kamerautrustning för 20k+.... ♥ Hahaha! Vi klarar oss jäkligt bra!
    onsdag kl. 21:15 ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Jag hade dött om jag hade fått den summan sammalagt med mina räkningar xD
    Det var mest ett skämt om Lyxfällan, fast det fattade du
    onsdag kl. 21:19 ·  · 1 personLaddar ...
  •  
    Madelen Bergström Vi har typ liknande oxå men vi behöver fan inte lyxfällan för det. Lyxfällan är för såna som skiter i sina räkningar och köper en massa på kredit vilket vi absolut inte gör!
    för 23 timmar sedan · GillaSluta gilla
  •  
    Sofie Fifi Lundberg ‎-.-'
    för 23 timmar sedan ·
  •  
    Karina Kina Åkesson Fast det va ju mest skoj om Lyxfällan, Madde :) Folk är helt sjuka med sina räkningar & ligger typ 50 tusen back osv... haha ;)
    för 13 timmar sedan ·
  •  
    Madelen Bergström Ja men ett sjukt dåligt skämt....
    för 13 timmar sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Hah, åh vad sär
    för 13 timmar sedan ·
  •  
    Madelen Bergström URSÄKTA????????!!!!!!!!!!!!
    för 12 timmar sedan ·
  •  
    Sanna Nilsson håller med madde! lyxfällan är till för såna som skiter i allt och köper grejer bara för att visa att de har pengar, vilket de egentligen inte har! vi har också mycket räkningar, men samtidigt lever vi ett jäkligt rikt & bra liv. så länge man har koll på det och inte ligger back varje månad... man ska fan kunna unna sig saker också!!! pucko!!!
    för 4 timmar sedan ·  · 1 personLaddar ...
  •  
    Madelen Bergström Helt rätt sanna! Finns fan ingen anledning till att köpa något man fan inte har råd med! Och vad fan är de för kul med det så kallade skämtet? Håll käften om du inte vet vad fan du snackar om!
    för 4 timmar sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Söta ni är! Poss! ♥
    för 3 timmar sedan ·
  •  
    Madelen Bergström Tönt
    för 3 timmar sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Känns som att detta var ett lite känsligt ämne för er två damer. Ni kanske borde söka nån form av rådgivning och få hjälp och dämpa er oro över er situation. Kom ihåg! Ni är inte ensamma.
    för 3 timmar sedan ·
  •  
    Madelen Bergström För de första så tror inte jag att du vet vad du snackar om , så håll käft! Och för det andra så känner du inte mig så du har ingen jävla rätt att yttra dig om vad du tycker jag borde göra o inte. Om jag nu hade velat ha din åsikt så hade jag bett om den!!!!!!
    för 3 timmar sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Jag är ju så allvarlig med, sötnos (; Godnattpuss på dig. Hoppas du kan sova gott sen och slippa oroa dig
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Madelen Bergström Jag oroar mig inte över något, det borde dock du göra
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Sanna Nilsson det var ju du som skrev att kina skulle till lyxfällan.. :S bara för de hade mkt räkningar :S kanske du som ska skaffa hjälp? du är slut, punkt, finito!
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Söt!
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg xD
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Sanna Nilsson mogen du är :) men tack :)
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Sanna Nilsson tror inte du vågar skrivit något annat, eftersom du vet att jag och madde har rätt ;)
    för 2 timmar sedan ·  · 1 personLaddar ...
  •  
    Madelen Bergström Någon borde skaffa en ny syn på livet, ett liv med räkningar!!!!
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Madelen Bergström För det är ganska uppenbart att hon inte vet ett skit om de hon snackar om
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Jag har nog aldrig garvat såhär mycket i mitt liv. Ni kan ju inte mena allvar.
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Madelen Bergström Jag är fullt allvarlig, o jag ser inget kul i det här.
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Haha. Ah ni har sååå rätt. Ofta man ens kan ha rätt i detta? xD Tycker det är rätt gulligt ändå att ni lägger er i nåt som var mellan mig och Kina. Det kanske var ett lite känsligt ämne för er, dethär med pengar. Tur att Kina känner sig trygg i sin ekonomiska situation så att hon iaf kan skämta med mig om sina räkningar och inte ta det hela så hårt
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Madelen Bergström Asså seriöst "fifi", jag la mig inte i någonting, för jag berättade för Kina att vi ibland har mer än det hon betalade, sen att du valde att starta en diskussion är inte mitt problem, men försök inte få mig att tro att det var jag som startade detta när de va du från första början
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg Haha! ♥
    för 2 timmar sedan ·
  •  
    Sanna Nilsson jag har absolut inga ekonomiska problem :) men du verkar ha? ;)
    för 2 timmar sedan ·  · 1 person Du gillar detta.
  •  
    Madelen Bergström Det har inte vi heller men jag håller med dig sanna. fifi verkar ha det.
    för ungefär en timme sedan ·
  •  
    Sofie Fifi Lundberg
    för 48 minuter sedan ·
  •  
    Madelen Bergström Är det du försvarar dig själv, fifi? Inte konstigt att du inte lyckas med något. Har man gett sig in i leken så får man leken tåla. Du verkar inte veta ett skit om något du har nämnt här och kan bara försvara dig genom att skriva "söt" , "♥" och liknande. Hahaha ! Du behöver kanske gå i en kurs som lär ut självförsvar?

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0