2011-03-29

Goddag, mina vänner!

Vakade för två timmar sen och har vart rätt pigg sen dess.
Nacken gör inte lika ont som igår och det tackar jag för!

Igår hände något kul.. Kanske inte jättekul för han som lyckades med de men iaf!
Iaf så låg jag inne i sängen och kollade runt på nätet medan Peter satt o kollade på någon kass film.
Medan jag låg där så hörde jag en bil gasa precis som den hade fastnat någonstans.
Nyfiken som jag är så gick jag ut balkongen för att se om jag kunde se vad som hänt.
På gräsmattan vid vår balkong stod det en bil, han hade lyckats fastna i gräset och kom inte loss!
Och imorse när jag vaknade och kollade ut såg jag att det stod några vid bilen, min vän Simon var en av dom.
Det var hans vän micke som hade kört fast.
Simon sa även att han skulle ta en genväg men ja, vi märkte ju hur bra det gick ;)
Fick även reda på av Simon att bilen stod på underredet, så han va djupt nere i skiten om man säger så ;)
Men de har fått bort bilen nu så allt har lösts sig :)

Nu ska jag städa lite och sen blir det att boka tvättid till lite senare i veckan :)

Puss
/m. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0