2011-03-28

Godmorgon, kära vänner!

Som ni säkert märkte så blev det ingen uppdatering igår.
Sov länge och hade verkligen en slappedag utan dess like.
Låg på soffan från de vi vaknade tills vi gick o la oss typ.
Men söndag är ju vilodagen så det är ju inte med ångest man gör de ;)
Ingen av oss orkade laga mat heller så jag kom med de kloka förslaget om att vi skulle käka pizza.

Och ni som känner mig bra vet hur rädd jag är för att prova på något nytt,
 men efter en lång titt på pizzamenyn,
så fick det bli en "kärlek".
Pizza med oxfilé och ananas på och mild sås brevid :)
Inte sista gången jag åt den kan jag säga! Muuuums!

Ilördagskväll jobbade Peter ju så jag bjöd hit Emma o Frida.
Vi bakade negerbollar och spelade skip-bo.
Det blev mycket skratt kan jag ju meddela!
Hahahahaha!

Haft en mycket bra helg med andra ord!
Tyvärr gick den lika fort som vanligt men den kommer snart igen :)

Idag blir det skolan även fast jag bara sovit 4 timmar inatt.
Har verkligen hittat en bra bok och jag kunde inte sluta läsa.
Men vid två insåg jag att jag måste sova om jag verkligen ska orka upp.
Blir att läsa på bussen sen :)



Ha en underbar dag!

Puss
/m. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0