2011-03-26

Godkväll!

Sitter ensam hemma, då Peter har åkt för att jobba.
Är trött och seg och har egentligen ingen lust med något.
Borde egentligen diska klart men jag orkar inte.

Annars idag då?
Vaknade rätt tidigt och tog de lugnt någon timme innan jag tog bussen in till stan.
Gick till biblioteket och lämnade tillbaka två böcker och kollade efter en ny lånebok.
Älskar att läsa självbiografier och har läst mååånga sådana!
Så jag fick fråga om tips där.
Hade verkligen ingen aning om vad jag ville läsa.

Alla böcker jag läste på baksidan på de kändes inte rätt.
Bara ännu en seg bok utan att något händer typ!
Så har ni ett bra boktips så dela gärna med er!

Nu ska jag kolla runt lite på nätet, då de bara är skit på tvn just nu.
Sen blir det nog lite läsande oxå :)

Ha en trevlig kväll!
Puss
/m.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0