2011-03-25

Goddag, mina vänner!
Hoppas allt är bra och att ni har fint väder!
Själv är de bara bra, fast jag är lite halvseg.
Men tänkte ändå fixa lite här hemma då det behövs diskas och plocka lite.
Städa övriga lägenheten får jag göra i helgen då Peter ändå ska vara iväg större delen av helgen.
So I got the time, believe me! ;)

Som ni vet är det fredag idag, slutet på veckan och det är dags att vila lite innan nästa vecka drar igång.
Det är verkligen sjukt att tiden går så fort! Jag menar, det är redan slutet av mars!
Kanske dags att planera sommaren lite, iaf den delen då vi ska iväg från skåneland i ca 2 veckor :)
Hade tänkt hyra en stuga utanför Göteborg, så vet ni något ställe man kan hyra stugor så hade de vart kul om ni kom med tips på var och pris och liknande :)

Trevlig helg!

/m.♥


Kommentarer
Postat av: sanne

Trevlig helg på dej! :) hälsa peter!

2011-03-25 @ 13:59:22
Postat av: Madde

Tack desamma Sanne!

Ha de så kul i Halmstad!

Det ska jag absolut göra! :)

2011-03-25 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0